Ucapan Nik Aziz di NCER

ecerguru

Ini adalah adalah antara ucapan yang terbaik pernah saya dengar dari seorang Pemimpin. Satu ucapan yang benar-benar ikhlas yang datang dari hati seorang Pemimpin yang berwibawa dan bertanggungjawab yang jarang ada pada pemimpin BN kita. Ini lah sifat sebenar yang perlu ada kepada seorang pemimpin Islam.

Bagaimana pun malang sekali media-media perdana tidak langsung memberikan liputan tentang ucapan tersebut. Lebih menghairankan tidak juga diberi perhatian oleh blog-blog ternama seperti Malaysiakini dan Malaysia-Today.

Berikut adalah teks ucapan penuh beliau : Teks Ucapan

Satu Respons to “Ucapan Nik Aziz di NCER”

  1. penyokong negara islam Says:

    saya selepas mendengar ucapan ini, saya terfikir bahawa ada atau tidak ahli-ahli umno yang mampu menyampaikan ucapan sehebat Nik Aziz. saya rasa Pak Lah pun tidak mampu menyampaikan ucapan yang sebegini menyindir pihak-pihak tertentu. inilah kali pertama saya baca ucapan yang cukup dalam kata-katanya

Tinggalkan Jawapan

